wtorek, 21 stycznia 2014

Wenecja


w kwietniu 2013...







cdn.


9 komentarzy:

  1. Un reportaje muy bueno, esplendido por su composición
    y edición. ¡¡Me gustan, son excelentes!!
    Un saludo, Ángel

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie to ujęcie z gondolami bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie ujęcia z Wenecji jak ten ostatni kanał, domy i światło i balkonik odbijające się w wodzie!
    Dwa włoskie miasta walczą o pierszeństwo w moim sercu Wenecja i Florencja. Wenecję poznała pierwszą i więcej razy ja odwiedziłam, więc choćby dlatego jest najpiękniejsza! Wenecja - cudowne obrazy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ! Jestem zakochana we Włoszech, państwo gdzie każde miasteczko, miasto - ma swoją magię...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne miejsca w Wenecji :) Zapraszam do mnie i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Klimatyczne foty, świetnie obrazują Wenecję ;)
    Pzdr. :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)