niedziela, 1 grudnia 2013

bajkowy pejzaż


Prawdziwie bajkowy pejzaż można zobaczyć z punktu widokowego Mirador del Rio położonego w północnej części wyspy Lanzarote.




 Trochę już widziałam, być może jeszcze trochę zobaczę ale dopiero drugi raz zdarzyło się, że widok który ujrzałam sprawił, że mogłabym tam zostać na zawsze.
Pierwsze takie miejsce to laguna Balos na Krecie. Drugie to zdecydowanie wyspa La Graciosa którą poniżej widać na zdjęciach.

La Graciosa położona jest około 2 km na północ od wyspy Lanzarote, oddzielona jest cieśniną Rio. Jej powierzchnia to ok 29 km².  Ma tylko dwie malutkie miejscowości, jednak o samej wyspie innym razem będzie mowa...














3 komentarze:

  1. Mnie się ostatnim razem zdarzyło, będąc na wakacjach w Czarnogórze, że zaparło mi dech w piersiach w górach. Widok, który rozpościeła się przede mną zachwycił mnie. Piszę o tym dlatego, że ja nie lubię gór :) nudzą mnie. Ale to co widziałam wtedy... było po prostu piękne :)


    P.S. Do dzieła zatem z żurawiną i białą czekoladą! Wyszły wspaniale, więc nie ma już ryzyka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Postaram się uwiecznić moje dzieło moim idiotenkamera :) jeśli uznam, że zdjęcie się nadaje, będziesz mogła nasycić wzrok, Wzrokowcu :) a za paczuszkę żurawiny w trzech różnych czekoladach, w celofaniku i ozdobnym pudełeczku wyszłoby około 15pln :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny zakątek, jeżeli można tak nazwać raj :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)