poniedziałek, 7 października 2013

z dużej wysokości


Wolicie przespać cały lot czy tak jak ja lecicie z przyklejonym nosem do szyby i telefonem pod ręką?
(...) i nieważne który to lot w tym roku ale miejsce przy oknie musi być ;)


WAW -> CRL -> ACE-> CRL-> WAW


zapraszam na kawałek lotu 
(ACELanzarote do (CLRBruksela-Charleroi 
(czas podróży: ok 4h)

Zdjęcia nie są najlepszej jakości, robione tylko telefonem i dodatkowo szyba nie lśniła ale myślę, że widoki wynagrodzą ten mały defekt ;)






------------------------------------------------






















------------------------------------------------









pozdrawiam! 

13 komentarzy:

  1. Trochę tych zdjęć zrobiłaś, fajnie to z góry wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie potrafię inaczej ;) zawsze jest dużo za dużo ;)
      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  2. jak mi się podoba, uwielbiam latać, dla takich widoków chociażby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi!
      ja też :) uwielbiam te widoki, nigdy się nie znudzą
      nocą też jest pięknie :)

      uściski posyłam

      Usuń
  3. Rewelacja ! oglądając te zdjęcia czułam się jakbym przeżywała właśnie swój pierwszy lot :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ulala! Mam obiecany przelot awionetką, nad Bielskiem i okolicami, może się kiedyś uda spełnić to o-focę co się da. Latam dość często do Norwegii i przy lądowaniu są już takie widoki że zapiera dech. I to jest dobry pomysł by pstryknąć trochę. Szkoda że szyba.. U Ciebie wyszło całkiem precyzyjnie.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      W zeszłym roku leciałam balonem, widoki cudne zwłaszcza gdy dzień dopiero się budzi :) polecam

      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Miło oglądać to czego nie widzieć osobiście (nie latam). Piękna relacja.
    Intrygują mnie koła i ich połowy oraz 3/4. Nie mam pojęcia co to jest?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)