czwartek, 30 maja 2013

marko świat


Wydawało mi się, że będzie prosto a wcale tak nie jest.

Po pierwsze, muszę się bardzo zbliżyć do owada co niekoniecznie jest przyjemne zwłaszcza gdy się za nimi nie przepada, czasami wręcz boi...;)
Po drugie nie korzystam z trybu AF, ustawiam zawsze ostrość ręcznie i nie używam statywu. Dodatkowo żeby nie było zbyt kolorowo zdjęcie trzeba zrobić na bezdechu więc nie oddycham :)
Po trzecie - robiąc zdjęcia w lesie o czym się dziś przekonałam trzeba nauczyć się ignorować kąsania przez komary, czerwone mrówki, nie reagować na latające pająki oraz bzyczenie wokół głowy, szczególnie ucha. :)





















pozdrawiam

9 komentarzy:

  1. poprostu boskie .. nawet jesli robale sa obrzydliwe .... zacznij juz oddychac ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne makro, dopiero na takich zdjęciach widać jakie te robale i owady są fantastyczne, jak z filmów SF.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, są fantastyczne!
      dziękuję i pozdrawiam

      Usuń
  3. Some pictures of the most spectacular visual .. that world today often approach us so closely.
    Greetings. -

    OdpowiedzUsuń
  4. Na AF nic mi do tej pory nie wyszło, ale popróbuje. Nie oddycham również, bo statywu nie chce mi się nosić, choć mam taki w wywijanymi nogami. Jednak nie mogę poddać się kąsaniu i jestem uczulona, a wówczas byłyby to zdjęcia na wagę życia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)