wtorek, 12 lutego 2013

wiosno, przyjdź!








pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. Ach! Chętnie też bym już założyła takie botki!:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też a śniegu nadal przybywa ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Śliczne...nie dziwota że pragniesz wiosny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie pokazałam Twojego bloga mojej koleżance, również zachwycona bucikami, czy można się dowiedzieć gdzie zakupione?
    Jeszcze raz pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Magdaleno :) Buty kupiłam w sklepie Venezia :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. O jakie piękne... dech mi zaparło

    moja choroba - ja chcę! się uaktywniła

    piękne Beatko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)

      też często choruję ;)

      pozdrawiam ciepło

      Usuń
  5. Co marka to marka.
    Są cudowne jak lukrowane pierniczki. Jednak na tej wysokości to ja zaliczam glebę. Jednak czubeczki ślicznie zaokrąglone.
    Bardzo bym się ucieszyła gdybyś z komentarzy zdjęła tą podłą weryfikację obrazkową. Ostatnio mój komputer się na nią odblokował, ale długo jej nie czytał i nie mogłam zamieścić ani jednego komentarza.
    Pozdrówki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, może powinnaś spróbować takich :)
      Weryfikację obrazkową zdjęłam i przepraszam ale miałam oblężenie spamem :(

      pozdrawiam :)

      Usuń
  6. No no no :) też bym już inne butki ubrała... ;) choć u mnie obcasy tylko od święta... ale rozumiem Twoje pragnienie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taaaak... a tu śnieg sypie na całego :(

      Usuń

dziękuję :)