niedziela, 28 października 2012

nowy sezon

przyleciała na śniadanie :)







pozdrawiam! :)

19 komentarzy:

  1. Musisz mieć smaczniejsze śniadania od moich do mnie jakoś nie chcą przylecieć ;)choć karmnik mam piękny
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj będę na nie czekać będę ,nawet je słoninką skuszę ;)

      Usuń
  2. Ależ kolory!! :) Do mnie ptaszki nie przylatują, zapewne z powodu stada kotów lub ruchliwej ulicy nad którą mieszkam :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Karmnik, piękny, ptaszyna słodka

    zima mniej...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zima szybko minie :)
      dziękuję

      uściski posyłam

      Usuń
  4. Tylko jedna przyleciała? Będziesz miała co fotografować jak się zlecą. U mnie się dzisiaj kręciło ich kilka :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie, było kilka. Wczoraj wieczorem wystawiłam a dziś już przyleciały :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. U nas też już szaleją od samego świtu :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym samym dniu rozpoczęłam sezon, wraz z pierwszą zawiją śnieżną.
    Moje podopieczne stawiły się w minutę.
    Na łosia i inne zwierzaki głos oddałam, nie widziałam, że jest taka stronka. Zawsze głosuje z WWF.
    Piękny karmnik im sprawiłaś i foty też.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)