sobota, 2 czerwca 2012

high altitude







13 komentarzy:

  1. O jakie piękne :D Zawsze chciałem lecieć samolotem i zrobić takie właśnie zdjęcia :P
    Naprawdę śliczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwszy raz leciałam w dzień :) widoki niesamowite choć te w nocy przy bezchmurnym niebie też są piękne. Dzięki

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widok z samolotu bezcenny, uczucie w górze również :) Dziękuję za przypomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że przywołałam miłe wspomnienia :)

      Usuń
  4. No właśnie. Ostatnio nie trafiłam na miejsce przy oknie, a pan nie chciał mi się usunąć.
    To nie.
    Następny raz wezmę fotel dla fotoreportera :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobry pomysł ;)
      Mi się zawsze trafia przy oknie :)

      Usuń
  5. Felice inizio settimana...ciao

    OdpowiedzUsuń
  6. latanie - boje sie i pragnę....pragne zobaczyć świat z góry

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)