wtorek, 5 czerwca 2012

chwila z życia Szaraka









pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. :)) Zazdroszczę mu spaceru nad brzegiem morza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też, zwłaszcza w tej chwili ;)

      Usuń
  2. załapała się psinka na 5 minut przed obiektywem :))
    no i jak zwykle - super foty !

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej mnie rozbawiły proporcje. Początkowo myślałam, że to wielki pies, a to mikrob :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie-cudo
    Mam gdzieś proporcje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia, bardzo klimatyczne. Ostatnia fotka cudna - rasowy kadr.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, domyślam się, że nie o psa tu chodzi... ;)
      dzięki, pozdrawiam

      Usuń
  6. Oj uwielbiam właśnie w ten sposób rozpieszczać psa :-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny piesiunio i ładne fotografie.
    Pozdrawiam nie tylko piesiunia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten Szarak wcale nie taki szary... :) a do tego kolorystyka ogólna zdjęć... zachwyca mnie!
    Stanowczo za rzadko tu bywam... i zawsze kiedy tutaj zaglądam przypomina mi się jaki to błąd... bywać tutaj tak rzadko...


    P.S. I jak się biały sprawdza w Twoim życiu? Co byś poleciła, a co odradziła? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki wesołek z tego szaraka...

    OdpowiedzUsuń
  10. śmieszny ten szarak:-) Jakie ma krzywe łapki! Kochany!;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the colros, and the place *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :)
    Rewelacyjna seryjka, pełna dynamiki i radosnego pieskiego życia !
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny jest :) ..po oczach widać, że szczęśliwy. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne zdjątka..nie pokazuję swoim chłopakom..oszaleli by z zachwytu nad psem :)) Pozdrawiam..A.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)