niedziela, 6 maja 2012

nowy nabytek






ma na myśli obiektyw ;)

pozdrawiam

12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :)
      nikkor 55-200 mm f/4-5,6 af-s vr dx

      Usuń
  2. Ok. Obiektyw :-)
    Pewna byłam, że gad.
    Jaki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie chcesz gada?:) A tak sympatycznie wygląda;) Gratuluję obiektywu.

    OdpowiedzUsuń
  4. No ładnie się widzi, ważne, że jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ujełaś gadzinkę :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny gad na zdjęciu, jednak miałabym obiekcie. Wolę 20- lecie pożycia z stepowcem Drapkiem.
    Ja też muszę kupić obiektyw. Kupiłam nowy aparat (nie mam jednak czasu się jego nauczyć), dokładnie taki jaki chciałam, ale makro robić nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Toż to prawdziwy smok :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślałam ,że jaszczurka ;)
    Obiektywu zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam, jesteśmy tu znowu, po tego impasu nieoczekiwane, choroby krewnego.
    Jak zaczynam mieć trochę czasu, wracam do swojego bloga, aby cieszyć się piękne zdjęcia.
    Pozdrowienia. -

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)