czwartek, 26 kwietnia 2012

W kolorach z tamtych dni


14 komentarzy:

  1. Piękne te kolory... strasznie lubię połączenie maliny z turkusem!! Pycha :)


    P.S. Kiedy nie mam dobrego dnia staram się móc go przespać. Przeczekać. No, ale to było wczoraj, mam nadzieję, że dziś masz się już lepiej:) w końcu słońce pięknie świeci! Zrób sobie jakąś przyjemność... albo komuś zrób przyjemność, to też działa! :) Kupienie komuś ciastka... lub zrobienie kawy... i potem niczym lustrzane odbicie wraca uśmiech :)

    Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne :) Fajne zestawienie kolorów. Cieszy oko.

    OdpowiedzUsuń
  3. och, cyklameny, moje najulubieńsze:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje również, cały czas kwitną :))

      Usuń
  4. wspaniały kadr :) ! piękne kolory. Pozdrawiam, www.monika-paula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm. próbuję i próbuję i nie mogę zrobić takiego zdjęcia.
    Może fiołków mi brakuje?
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)