poniedziałek, 13 lutego 2012

przebudzenie

 zupełnie przez przypadek powstała sesja żelkowych serc
bo tak naprawdę walentynki dla mnie nie mają znaczenia.. 

przyznam jednak, że miałam niezłą zabawę :)
















ale skoro już jesteśmy przy temacie to, pamiętajmy, że:
[...] miłość po prostu jest. Bez definicji. Kochaj i nie żądaj zbyt wiele. Po prostu kochaj.
                                                                                                                                            Paulo Coelho




miłego dnia!
pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. pewnie nie tylko pięknie się prezentują na Twoich fotkach, ale i dobrze smakują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że są pyszne
      myślę bo nie spróbowałam :)

      Usuń
    2. no tak, ja bym tym dwukolorowym nie odpuściła :P

      Usuń
  2. Przez cały ostatni tydzień jadłam te serduszka :D Piękny to kształt, co by nie myśleć o Walentynkach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło obudzić .....
    Również dla Ciebie Szczęśliwych walentynek
    Pozdrowienia. -

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dla Ciebie również :)
      pozdrawiam

      Usuń
  4. No faktycznie. Poszalałaś :-)
    Ale każde zdjęcie fajne.
    Pierwsze intrygujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. To prawda, miłość jest na każdym kroku, dobrze, że czyha, źle, że jej często nie zauważamy.
    Piękna fotozabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  6. słodka i pełna miłości fotografia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, rewelacyjna ta przypadkowa sesja :) Pierwsza fotka przepyszna, reszta równie smakowita :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie pierwsza moja ulubiona :) dzięki :)
      również pozdrawiam

      Usuń
  8. Świetny post...taki walentynkowy:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)