niedziela, 11 grudnia 2011

zapach


pierników czuć w całym domu... 




pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Pięknie udekorowane:)moje na razie zamknięte w puszkach;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam...u nas tez piernikowe salenstwo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie też zapachy, ale jakże inne:)
    Piękności:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj czuć. Domyślam się. u nas stoi piernikowy domek i jest istne szaleństwo i powoli muszę opanowywać cieknącą ślinkę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Narobiłaś mi apetytu. Bujanie nóżką, z piernikiem i kawką... mmm

    dziękuję kochana!

    OdpowiedzUsuń
  6. Agnieszka, dzięki
    to kiedy wpadniesz na piernika? ;)

    Monisia, dziękuję
    moje jeszcze przechodzą okres lukrowania.. końca nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Schokolade, coraz bardziej wciąga mnie to szaleństwo..
    aż zaczynam się bać
    bo przez myśl mi przeszło żeby dorobić ich jeszcze trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rob,
    i właśnie te łosie lubię najbardziej :D

    Iva,
    a czym pachnie? :)
    dziękuję

    Polala, pachnie pięknie piernikowo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Margo :)
    cieszy mnie to ogromnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pierniki, i co dorobiłaś jeszcze? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Talibra,
    jeszcze nie ale mam taki zamiar
    nawet się zaopatrzyłam w nowe foremki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, kilka smacznych zdjęć,
    Korzystając z okazji, aby cieszyć się życzyć Wesołych uroczystości Bożego Narodzenia., .-

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale cudowności. Nie za bardzo lubię pierniki, ale te Twoje wyglądają bardzo apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Здравствуйте.
    В эти святые дни Рождества Христова, хочу поздравить вас с праздником. В этот день Христос пришел, чтобы спасти наш Мир от Тьмы.
    Желаю вам, чтобы светлый праздник вам подарил тепло, и уют в ваш дом, здоровья вам и вашим близким.
    С Рождеством Христовым и с Новым годом.
    Воеводин Дмитрий.

    OdpowiedzUsuń
  15. zapachnialo..myyyy:)
    piekne!

    OdpowiedzUsuń
  16. patrząc na zdjęcia czuję zapach i u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)