poniedziałek, 1 sierpnia 2011

migawki weekendowe


żółty arbuz miał być bez pestek,
czerwony mimo wszystko jest chyba smaczniejszy
oba są tak samo soczyste

sałatka hawajska knorra bardzo dobra, nawet bez kukurydzy, która jest w przepisie 

sypialnia ma rolety i łóżko :)
i powoli staje się taka jaką sobie wymyśliłam

w końcu pojawiły się wróble!
niedaleko mają gniazdo więc sobie podglądam... 

ciągle pada 
moje róże wyglądały tak marnie, że zastąpił je wrzos :)



przyjemności na cały tydzień! 
pozdrawiam

14 komentarzy:

  1. Fajna owocowa kompozycja. Żółtych arbuzów jeszcze nie jadłem, a wróbli u mnie jest bardzo dużo. Właśnie wykradają psu jedzenie z miski. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice collage Beata

    wish you a nice day.

    Greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  3. ;) no i to rozumiem! Smacznie i kolorowo! Mniam :)

    Oby ten tydzień taki właśnie było :)

    P.S. Beato ;) rozumiem ;) ale naprawdę polcem ksiażki o Harrym Potterze :) wspaniały sposób na oderwanie się od szarzyzny za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo niskie to pomieszczenie z czerwonymi roletami, czy mi się wydaje?
    Te Owoce wszystkie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna sypialnia, kolory - moje ulubione.


    Arbuz - dawno nie jadłam - narobiłaś mi smaku pięknym utrwalaniem :)

    dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  6. Tojav,
    u mnie wróbli jakoś mało było, prawie wcale :)

    Joop, thank you :)

    Mi - z tym tygodniem to też na to liczę na Harrego może kiedyś się skuszę :)

    Iva czyja wiem czy niskie, może tylko tak wyszło ;)

    Margo, dziękuję :) miło, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sypialnia smakowita. Arbuzowa.
    ŻÓŁtych nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żółte arbuzy hodują specjalnie dla zdjęć. Do jedzenia jednak lepsze różowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lato bez arbuza jest nieważne! Mniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak miło i kolorowo :) czerwone zdecydowanie smaczniejsze !!

    OdpowiedzUsuń
  11. Beato ;) dziękuję Ci i ja również będę czekała na opis wrażeń z filmu jeśli uda Ci się zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zmysłowa sypialnia! wszystkie wiadomości w jednym kolażu! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  13. Soczyście, kolorowo:)Piękne zdjęcia!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)