czwartek, 21 lipca 2011

wiatraczek

kupiłam sobie i 
uwielbiam go obserwować
zwłaszcza gdy kręci się tak szybko jak na 2 i 3 zdjęciu 
albo gdy kręci się tylko jeden :)







ostatnio mało mnie
nie tylko u siebie ale także i u Was
na swoje usprawiedliwienie mam tylko tyle, że  czas wypełnia:
dom, praca, szpital, dom, praca, szpital...


Bardzo ale to bardzo dziękuję za wyróżnienie, którym obdarowały mnie:
Margo - http://wcieniuskrzydel.blogspot.com/


Zasady zabawy:
Podziękuj i napisz link blogera, który przyznał wam tę nagrodę,
Skopiuj i wklej logo na swoim blogu,
Nominuj 16 innych cudownych blogerów (nie można nominować blogera, który wam przyznał nagrodę),
Napisz o sobie 7 rzeczy,
Napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji


7 rzeczy o mnie

- nie lubię monotonii
- czasami jestem straszną złośnicą i szybko się denerwuję
- jestem wrażliwa... na krzywdę zwierząt zwłaszcza
 - nigdy nie oddałabym swoich bezprzewodowych słuchawek bo uwielbiam głośno słuchać muzyki i przy tym śpiewać :] (nie wychodzi mi to chyba najlepiej ale w końcu śpiewać każdy może...)
- boję się owadów latająco - bzyczących i głębokiej wody
- jestem uzależniona od komputera i internetu ale to żadna nowość ;)
- lubię otaczać się ładnymi rzeczami i tworzyć atmosferę ciepła


Ja wyróżniam wszystkich do których zaglądam!

pozdrawiam i uściski posyłam :)

15 komentarzy:

  1. Zapragnęłam kilka lat temu taki wiatraczek dla moich dzieci. I co? Ja obserwowałam, a dzieci niewzruszone patrzyły przezeń w dal :-)
    trzecie zdjęcie fajne.
    Pozdrawiam wyróżnioną :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie Twoje zdjecia. Gratuluje nagrody, ale gdzie jest siedem rzeczy o Tobie ????

    OdpowiedzUsuń
  3. Buziaki wyróżnionej mojej ulubienicy, u mnie w zasadzie też zostałaś wyróżniona, ale to akurat jest najmniej ważne. Zmartwiło mnie Twoje wtrącenie o szpitalu i chyba muszę do Ciebie napisać list... Beatko, buziaki posyłam

    Wiatraczek - uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polala :) no właśnie? jak to jest? ja mówiłam, że zachowuję się jak dziecko ;) zwłaszcza gdy krzyczę "szybko, szybko, zobacz jak fajnie się kręci" ;D

    Ag już się poprawiłam :)

    Margo, będzie dobrze.. musi być

    Dziękuję Wam za miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. szpital to wielkie zmartwienie:( Życzę dużo zdrowia osobie leżącej w szpitalu, a Tobie
    siły. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lovely photo's Beata.

    greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem już bardzo dużym dzieckiem, ale też lubię wiatraczki. Kiedyś też zrobiłem własny. Kręcił się, kręcił i wiatr go w końcu zniszczył. Twój wiatraczek bardzo mi się podoba. I zdjęcia też super.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiatraczek na Twoich zdjęciach robi jakieś czary-mary :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tęczowy wiatraczek :) wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajniutki, jak tęcza...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wiem, jak on to robi, że kręci się tylko jeden, ale wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała kolorowa rzecz a jak cieszy :) Fajne fotki. Wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  13. będzie dobrze :) wiesz gdzie mnie znaleźć jakbyś potrzebowała :)
    fotki jak zwykle pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i czuję się wyróżniona :) a u Ciebie zmiennie.. najpierw sennie z foczką... potem żywo z wiatrakiem :) monotonii brak! :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)