niedziela, 17 lipca 2011

Flamingi


wyjątkowe ptaki











pozdrawiam! :)

23 komentarze:

  1. same w sobie niezwykle dizajnerskie i oryginalne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie to, że czasem chodzą, myślałabym, że każdy flaming ma tylko jedną nogę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie robione te zdjecia? flamingi posagowe, zdjecia piekne, tym bardzij ze ptaki to moja slabosc! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. ;) one chyba są jakieś oszukane! ;p bo miały być różowe... a te są łososiowe :)

    Piękne...

    Miłego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są, ładne zdjęcia.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. niesamowite maja oczy, ze o kolorze to już nie wspomnę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre piękne zdjęcia z tych eleganckich flamingów.
    pozdrowienia .-

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiedziałabym nawet, że są bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowite mają te oczy. Ech, gdyby kobiety takie miały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To prawda. Flamingi są wyjątkowe. Wiedziałam o tym i wiem. Natomiast pojęcia nie miałam, że mają tak niezwykłe? oczy.
    Przepiękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję :)


    zdjęcia zrobione w poznańskim zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też zwróciłam uwagę na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. komentarz Ewy P. mnie rozbroił haha! ((((:
    piękne zdjęcia! (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Serdecznie zapraszam Cię po odbiór nagrody na >>> mój blog. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne pastele!!!!!
    Świetna robota Beato.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Beatka, nowa zabawa krąży po necie. Nominowałam Cię do niej i zapraszam po szczegóły na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nominowałam Cię do nagrody :-)
    Zapraszam na mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  18. aż zajrzałam na mojego flaminga bo wydawało mi się , że jest totalnie różowy. ale też jakiś taki nie do końca..

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie piękne. czy one są na wolności czy ubezwłasnowolnione? bo trudno wyczytać to z ich min:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)