środa, 29 czerwca 2011

wariacje na temat maków



















pozdrawiam!

35 komentarzy:

  1. Beata, są piękne! Wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swietne wariacje! Ach, polskie polne maki, piekne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. każdą wariację nt. maków przyjmuję :)!!! Śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to zrobiłaś, niektóre zdjęcia jak obraz gotowe do powieszenia na ścianę. Też się zimą pobawię ze swoimi zdjęciami.
    Pozdrawiam, miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne !!

    mogę sobie pozyczyć jedno ?? :)) proszę :)) (to czwarte od góry ..)

    OdpowiedzUsuń
  6. tez bardzo lubie maki i wariacje na ich temat :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Maki nie mają konkurencji, i są ulotne, więc dziękuję, bo ja tylko podziwiam z okna pociągu, później zerwała się burza i jak makiem zasiał... nic


    Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely pictures Beata, they look like paintings.

    greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszy to, że się podoba :) Dziękuję Wam za miłe słowa :)

    J. bardzo proszę, pozwalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobry wpis, masz kilka świetnych zdjęć.
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia .-

    OdpowiedzUsuń
  11. boże, jakie piękne! :)
    a kilka dni temu szukałam maków na swój blog i w końcu dałam jakąś żabę! ;-/

    OdpowiedzUsuń
  12. NIE WIEM JAKIEGO SLOWA UZYC ,ABY WYRAZIC MOJ SZCZERY ZACHWYT !!!! BOSKIE !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale pole makowe się Tobie trafiło! Tutaj nie mam takiego szczęścia, są od razu unicestwiane, jeśli ich jest za dużo w jednym miejscu. Bardzo piękne zdjęcia. Szczególnie te impresjonistyczne przypadły mi do gustu.
    Pozdrowienia ,Essi

    OdpowiedzUsuń
  14. no proszę a mnie mój stary przy makach nie chciał wysadzić a tu wszyscy na blogach maki albo chabry nic zrozumienia nie miał dla sztuki och

    OdpowiedzUsuń
  15. rzeczywiście prawdziwe wariacje, ale makowe kwiaty są jak najbardziej warte takich wariacji:)))
    Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  16. ile maków! wszystkie zdjęcia pięknie... makowe (:

    OdpowiedzUsuń
  17. ;) bardzo ładnie makowo zwariowałaś ;) cudne szaleństwo...


    P.S. Beato :) gdyby mi wpadło do wanny to pewnie nie miałabym nastroju do pisania tego tekstu ;p nie lubię przeklinania, więc pewnie wiązankę, którą bym rzuciła zamknęłabym w ścianach łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Niesamowite maki, i w ogole piekne zdjecia w Twoim blogu...post zatytulowany "ogien" zachwycil mnie bardzo..sliczne zdjecia..trafilam do Ciebie przez przypadek i bede zagladala bo Twoj blog jest inspirujacy...pozdrawiam cieplo..

    OdpowiedzUsuń
  19. Pikne. Szkoda, że takie nie trwałe. W sensie ze w wazonie nie postoją:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Maki są piękne... i komentarze też. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Coś też porobiłaś ze struktur, raz paseczki, raz ziarno :) Świetne zdjęcia.
    Maki są cudowne, szkoda, że takie delikatne i tak szybko przekwitają.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie wariacje na ten temat bardzo pożądam.
    Przypomniało mi się jak powariowałam ze zdjęciem swojego pierwszego kwiatka (dmuchawca ze Świętej Katarzyny). Wywariowałam go x 100. Chyba coś wrzucę.

    OdpowiedzUsuń
  23. czuję się natchniona ...plastycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Gode billeder.
    Hvor er de smukke.

    OdpowiedzUsuń
  25. takie impresjonistyczne...te wariacje...piękne..:))..świetnie "rozmyłaś" tę czerwień....:))kasiexa

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie, za każdym razem ciekawa obróbka :))) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Ktoś tu ostro szalał w makach ;)
    Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  28. śliczne :) jakby pędzlem malowane :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniałe zdjecia. z przyjemnością się ogląda :) maki są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  30. Z maków zrobiłaś obrazy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)