wtorek, 10 maja 2011

samo zdrowie







---------------------------------------------------
zostało jeszcze tylko 5 dni 
a zdjęć niewiele no więc przypominam i liczę na Was :)

“Ty i twój kolor. Pokaż go”
  
Ja i Polala postanowiłyśmy pokierować akcją i zachęcić Was do zrobienia kilku fotografii z kolorem w roli głównej. Macie czas do 15 maja. 22 maja o godz. 20.00 na obydwu blogach zamieścimy Wasze zdjęcia i zobaczymy jaki kolor dominuje :)

Zdjęcia wysyłajcie na adres:
euforka@gmail.com  - Euforka
orsa1@vp.pl - Polala

17 komentarzy:

  1. o, dobra, nie jest sparciała:)
    Fajnie pokazana:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre zdjęcia, dobrze zrobione, dobre podejście i dobry kolor zdrowia .-
    Pozdrowienia .-

    OdpowiedzUsuń
  3. Samo zdrowie to tylko z własnego ogródka. Jak się kupi, to ona tylko wygląda, wcale nie smakuje rzodkiewką, jeszcze nie posiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Iva, dziękuję :)

    Enrique, dziękuję :) pozdrawiam

    Talibra, wszystko co swoje to smaczne a tak to pomidor nie pachnie pomidorem, ogórek nie smakuje ogórkiem.. ale co zrobić? dobrze, że chociaż jeszcze wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jędrna i pyszna... zdjęcia mniam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślinka mi cieknie, a tak nie chciałam iść do lodówki. Pobudziłaś moje kubki smakowe i wzrokowe, jeśli takowe są.
    Podziwiam twój zachwyt, urokiem obróbki warzyw (ale głupio to napisałam, jednak nie wiem jak to wyrazić). Spodziewam się, że jesteś świetna w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  7. z pełnym zrozumieniem do tematu zdjęcia podchodzę i z pełną buziunią rzodkiewki, na śniadaniowej kanapce z żółtym serem i lodową sałatą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nowalijki... ale z tym zdrowiem to bym nie przesadzała:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niby zwykła rzodkiewka :) a jaka fotogeniczna :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Pysznie chrupiące zdjęcia:)

    może uda mi się z waszą foto-akcją zdążyć, zupełnie mi ze łaba wyleciało.

    OdpowiedzUsuń
  11. It's a very very nice serie photo's,
    you did it very well.

    greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzodkiewki od momentu pojawienia się do zniknięcia goszczą w sałatkach dzień w dzień. Jakoś się nie nudzą :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. pikantna,soczysta z serkiem homogenizowanym-pyyyycha!!! super zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wysłałam Ci zdjęcia (kolory) na e- mail, a wróciło do mnie coś dziwnego.
    Czy dotarły?

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)