środa, 18 maja 2011

motyl







----------------------------------------------------------
UWAGA UWAGA

w związku z dużym zainteresowaniem postanowiłyśmy przedłużyć akcję fotograficzną  
“Ty i twój kolor. Pokaż go”
 Macie czas do końca maja i proszę nie odkładajcie tego na ostatnią chwilę ;)
Czekamy na Wasze zdjęcia. 
Bo właśnie my - ja i Polala zachęcamy Was gorąco do zrobienia kilku fotografii z kolorem w roli głównej. Niech każdy odda siebie w kolorze.

Zdjęcia wysyłajcie na adres:
euforka@gmail.com  - Euforka
orsa1@vp.pl - Polala


10 czerwca o godz. 20.00 na obydwu blogach zamieścimy Wasze zdjęcia i zobaczymy jaki kolor dominuje :)

pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. Przedostatnie zdjęcie - mistrzowskie. Masz oko.
    Gdzie upolowałaś motylka? Mnie jeszcze nie odwiedzają.
    Czekam aż zakwitną budleje wtedy stada krążą nad ogrodem.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Karinka,
    motyl w lesie upolowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Się od razu lepiej poczułam :*

    U mnie nadciągnęły chmury i już mam dość...:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile trzeba siedzieć i czekać aż się motylek do zdjęcia ustawi?

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny piękny wejście, gdzie kwiaty, które przyniesie nam dzisiaj, są ubrani w swoje najlepsze kolory wnieść piękno motyla .-
    Pozdrowienia .-

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie jakby motyle wymarły:( Może moje budleje je zaproszą, gdy zakwitną.
    Piękne widoki na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kwiatki, bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wygląda w niezapominajkach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziwne te motyle, cudne i takie kruche.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne zdjęcia , super kompozycja! Gąsienica expresoeo przeistoczyła się w motyla. Pozdrowienia,Essi

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie zapozował ten motylek. Niezapominajki rzeczywiście wyglądają jak z bajki. Jechałam w Góry Słonne, kiedy kwitły ich całe łany, byłam zdumiona.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)