niedziela, 15 maja 2011

małe, włochate ale sympatyczne


dopóki nie miałam takich dwóch na sobie.. ;)









----------------------------------------------------------
UWAGA UWAGA

w związku z dużym zainteresowaniem postanowiłyśmy przedłużyć akcję fotograficzną  
“Ty i twój kolor. Pokaż go”
 Macie czas do końca maja i proszę nie odkładajcie tego na ostatnią chwilę ;)
Czekamy na Wasze zdjęcia. 
Bo właśnie my - ja i Polala zachęcamy Was gorąco do zrobienia kilku fotografii z kolorem w roli głównej. Niech każdy odda siebie w kolorze.

Zdjęcia wysyłajcie na adres:
euforka@gmail.com  - Euforka
orsa1@vp.pl - Polala


10 czerwca o godz. 20.00 na obydwu blogach zamieścimy Wasze zdjęcia i zobaczymy jaki kolor dominuje :)

----------------------------------------------------------

pozdrawiam ciepło! 

23 komentarze:

  1. ładniutka...taka ekstremalna broszka dla ludzi o mocnych nerwach;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, ale chuchro takie. Rzucisz na patelnię i co? Nic. Po prosu nic! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękitki takie małe:-) A czy będą z nich motyle?

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też lubię takie małe ale.... z daleka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest STRACH !!!!Bardzo mnie przerazaja , mam nadzieje ze mi sie pnie przysni, bo juz czuje ze cos po mnie lazi .....Brrrr

    OdpowiedzUsuń
  6. No pewnie że sympatyczne i jeszcze ma oczy i dzióbek?
    Takie coś na sobie - przeżyję, ale pająk. NIE!
    Niesamowity kolor tego włochacza i świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Very nice macro pictures
    well done Beata.

    Greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiechnięty i śliczny jeszcze-nie-motylek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakaż pięknota w błękitach, i do tego ten wyraz twarzy. Ja spotkałam żółtą w październiku. Ludzie na mnie patrzyli jak na głupią gdy najpierw czołgałam się po osiedlowym chodniku a potem przemieszczałam ją przed rozdeptaniem. Warto było wyszła jak kudłate słoneczko i ogonkiem o zachodzie.
    Nie wiem co z moimi białymi zdjęciami? Doszły?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie - wzbudza zaufanie. U nas dziś było wielkie komunijne zbieranie chrabąszczy- do 45 sztuk dzieciaki doszły.

    OdpowiedzUsuń
  11. dobrze, że wydepilowałam się..nie ma porównań :D :D wydepilować ją ! ! :D
    najwyraźniej pozuje, urodzona modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki model, one po prostu na Ciebie leciały :P

    OdpowiedzUsuń
  13. To wtedy, furry i kolorowe, te maleńkie, ty wcielił się bardzo dobrze.
    Pozdrowienia .-

    OdpowiedzUsuń
  14. a jakie ciekawskie stworzonko, i chyba ma parcie na szkło, pyszczek wygina śmiało do obiektywu!

    OdpowiedzUsuń
  15. superb si genialllllllll

    OdpowiedzUsuń
  16. bellas orugas!! bonitas fotos!, pero después de la sesión no te picaba todo??

    OdpowiedzUsuń
  17. super gasienica, a jaka będzie piękna jak się zamienia w motylka,fajne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne, sliczne, śliczne:) i kolorowe:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Włochate jest urocze
    ... nie wiem dlaczego,ale staram się omijać je z daleka!!

    OdpowiedzUsuń
  20. fajną ma buźkę ta gąsieniczka :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ma piękny kolor "futerka" :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)