wtorek, 3 maja 2011

I wtedy przyszedł maj


miesza nie tylko w sercach,
w pogodzie również macza palce..

"Przed intensywnymi opadami śniegu od 5 do 10 cm, a w górach nawet do 20 cm, śliską nawierzchnią i spadkiem temperatury do -4 st. Celsjusza we wtorek i środę ostrzega IMGW we Wrocławiu. Trudne warunki panują na wielu drogach w całym kraju."




-----------------------------------------------------
czasu coraz mniej więc przypominam o zabawie kolorami

“Ty i twój kolor. Pokaż go”
  
Ja i Polala postanowiłyśmy pokierować akcją i zachęcić Was do zrobienia kilku fotografii z kolorem w roli głównej. Macie czas do 15 maja. 22 maja o godz. 20.00 na obydwu blogach zamieścimy Wasze zdjęcia i zobaczymy jaki kolor dominuje :)

Zdjęcia wysyłajcie na adres:
euforka@gmail.com  - Euforka
orsa1@vp.pl - Polala


tymczasem moje kolory w ostatnich dniach..


pozdrawiam! 

10 komentarzy:

  1. Ładne zdjęcia, maj zawsze kojarzy mi się z bzem, ja na kwiaty bzu muszę jeszcze poczekać.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakwitły bzy i sypnął śnieg :)
    No tego narawdę bym się nie spodziewała.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja pamiętam taki pierwszy maj kiedy na pochodzie padał śnieg.
    Jutro wystawię przypominajkę blogową.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne stópki, pachnący bez - dostałam od córki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny bez i piękne kolory kobiety, uzależnione jak zwykle od nastroju! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Euforka, miesiąc maj, miesiąc kwiatów, możesz swoje zdjęcia do nas wszystkich.
    Pozdrowienia .-

    OdpowiedzUsuń
  7. Lovely flowers Beata ....
    i can almost smell them.

    Greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)