sobota, 9 kwietnia 2011

wiosna



16 komentarzy:

  1. No wreszcie jesteś :-)Mam nadzieję, że z tatą wszystko dobrze. Działamy?

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, dobrze, dzięki ;) no pewnie, że działamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Frühling schöne Bilder von dem Blühten im Frühling.

    Gruß
    Noke

    OdpowiedzUsuń
  4. i ja pozdrawiam Was wiosennie :)

    Nivejko, blisko, bliżej, już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciepło ciepło coraz cieplej


    Forsycja i krok do świąt

    jaja będą?

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy piękne kolorowe zdjęcia z delikatnością godną najlepszych wiosnę.
    Pozdrowienia .-

    OdpowiedzUsuń
  7. Bea - popraw w wierszu obok - nieprześwietloną - walnęłam byka - pisałam bezpośrednio w oknie komentarza, nie mam nic na usprawiedliwienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. przecież jest dobrze ;) dziękuję Margo :*

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)