środa, 27 kwietnia 2011

szczypiorek

ach ta wiosna! ;)






--------------------------------------------------------------


Pamiętacie o akcji? :)
“Ty i twój kolor. Pokaż go”
  
Zdjęcia wysyłajcie na adres:
euforka@gmail.com  - Euforka
orsa1@vp.pl - Polala

Ja i Polala postanowiłyśmy pokierować tą akcją i zachęcić Was do zrobienia kilku fotografii z kolorem w roli głównej. Macie czas do 15 maja. 22 maja o godz. 20.00 na obydwu blogach zamieścimy Wasze zdjęcia i zobaczymy jaki kolor dominuje :)

pozdrawiam!

13 komentarzy:

  1. en todo se encuentra corazón.
    que lindo
    besos

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byłam dzieckiem, powtarzałam - nie lubię cipiolku! Już mi przeszło. Zdjęcia super!

    OdpowiedzUsuń
  3. jej! Niby zwykły szczypiorek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki cudowny. Najczęściej co proste to i piękne.
    Aż żal, że go nie lubię i nie mogę jeść.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastrzeliłaś mnie zupełnie. Kroję szczypiorek dzień w dzień, ale do głowy mi nie przyszło, żeby był aż tak fajny.
    Super pomysł i świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serduszka witaminowe. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. O jakie super serducha :) Świetny pomysł :) Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  8. och jaki lovvellasss z tego czypiorku! akurat na majowe nastroje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne zdjęcia!! Jak zwykły szczypior może być piękny!! Jesteś geniuszem !!

    OdpowiedzUsuń
  10. aż szkoda go zjeść.. szczypiorek, który wyznaje miłość ;P

    piękna zieleń i cudne foty!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)