wtorek, 12 kwietnia 2011

pięknie jest


Wiosna to zdecydowanie moja ulubiona pora roku :)








-------------------------------------------------------------------------------

“Ty i twój kolor. Pokaż go”
Dziewczyny zapraszamy do nowej fotograficznej akcji blogowej!!!

Niech każda z was odda siebie w kolorze. Może być to kolor którego ma najwięcej w szafie, który najbardziej kocha, który nie ma odwagi założyć, o którym marzy, ale nie pasuje do jej karnacji... 
  
Zdjęcia wysyłajcie na adres:
euforka@gmail.com  - Euforka
orsa1@vp.pl - Polala
Bo właśnie my: Euforka i Polala postanowiłyśmy pokierować tą akcją i zachęcić was do zrobienia kilku fotografii z kolorem w roli głównej. Macie czas do 15 maja. 22 maja o godz. 20.00 na obydwu blogach zamieścimy Wasze zdjęcia i zobaczymy jaki kolor dominuje, jak bardzo kolorowe jesteśmy! :)


Zachęcamy i pozdrawiamy
Euforka i Polala

19 komentarzy:

  1. Ale pięknie kwitnąco! :))
    Mi się dużo podoba kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  2. Espresso zrób mix kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Euforka, działamy! Jak ja się cieszę. A zdjęcia prześliczne. U mnie taki wiatr wstrętny zwiał wszystkie płatki kwiatów z drzew owocowych :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Polala dzięki :) wiatr paskudny, u mnie też wiał a dziś pada ale nie ma tego złego.. szybciej się zielono zrobi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia i śliczne kolory. U mnie jeszcze drzewa nie kwitną.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, to chyba u Was cieplej, niż u nas. Moja śliwka dopiero zaczyna otwierać pąki kwiatowe. :)
    O kolorach pomyślę - tych wymarzonych, co to mi w nich nie do twarzy. :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne zdjęcia, takie optymistyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze, jak znajdę trochę czasu w tym ferworze prześlubnym, to prześlę. a jak nie, to prześlę stylizację ivory. iście ślubną ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ech... a ja najbardziej lubię czarny:D

    OdpowiedzUsuń
  10. A jak wysłać do Ciebie @ jeśli nie korzystam z outlooka?

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie to na pewno będzie biel. Jestem od dziecka na nią skazana z wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne kwiaty owocowe. Co do zdjęć, to się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka fajna wiosenna akcja:)) Chetnie się podkoloruję i podeślę:)

    Juz gdzieś tak kwitnie? nie wierzę, za moim oknem ledwo sie zieleni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo! Na żywo jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałeś idealne kolory, i cieszy się wielkim sutlieza i słodyczy. Wiosna jest dobrze.
    Pozdrowienia .-

    OdpowiedzUsuń
  16. moje barwy z wiosną niewiele wspólnego mają wiec raczej udziału nie wezmę.
    Na Twoich zdjęciach bardziej optymistycznie niż za moim oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie kwitną i cieszą oko ;)
    zdjęcia z niedzieli i miło mi, że się podobają :)

    i proszę się nie migać tylko zdjęcia kolorów przesyłać ;) to tylko zabawa i efekt końcowy może być całkiem fajny :) czarny i biały to też kolor więc czekamy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Agnieszko załóż sobie bezpłatną skrzynkę e-mail albo poproś kogoś kto już taką ma ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. :))))) Nie zauważyłam adresów w poście...
    Outlook włącza się jak chcę pisać do Ciebie bezpośrednio przez Twój profil.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)