niedziela, 2 stycznia 2011

zabawka

 dużych chłopców ;) 



Wszystkiego dobrego w Nowym Roku! :)

11 komentarzy:

  1. Mojej córce Mikołaj taki sami helikopter przyniósł;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taką zabawką mój duży chłopiec też by nie pogardził jak znam życie :D
    Szczęśliweggo Nowego Roku :*, pozdrawiam cieplutko, Ania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, mnóstwo szczęścia i spełnienia wszelakich marzeń :) :*

    OdpowiedzUsuń
  4. E, ja jednak wolę inne zabawki - auta :D Lotnictwo mnie jakoś nie kręci... :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Good shots... well done Beata

    greetings, Joop

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ach, mój mężczyzna też by chciał taką zabawkę. Ale Mikołaj zadecydował inaczej ;-). Serdeczności w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Duzi i mali by poszaleli, a i ja bym nie pogardziła:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jest maszyna szpiegowska! Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna zabawka, z doświadczenia wiem że dla dużych i małych dzieci ;)
    Wszystkiego naj... w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Wam :)

    Magenta masz rację, to maszyna szpiegowska, takie odnoszę wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)