poniedziałek, 3 stycznia 2011

świąteczna niespodzianka z prezentem na Nowy Rok


o tym, że będzie mój dowiedziałam się pierwszego dnia świąt a dziś wieczorem odebrałam go na poczcie :)

W Lawendowym Domu udało mi się zdobyć limitowany kalendarz z pięknymi zdjęciami i  przepisami na apetyczne desery z różnych zakątków Europy. 

To ogromna i piękna niespodzianka za którą serdecznie dziękuję Beatko :) 
W nowej kuchni, która w ostatni dzień roku 2010 została skończona prezentuje się niesamowicie!  :)




9 komentarzy:

  1. Un regalo fantástico!!! el tema genial!!!!!!!!!!!!
    ya me gustaría..
    Buen año!!

    OdpowiedzUsuń
  2. wyoglądałam sikorki, zięby i wszelkie istotki powietrzene a także wiewiórę, która wygląda jak z reklamy pasty do zębów. świetna! :-))

    sikory też cudne

    wszelkiej pomyślności na całą nową dekadę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcie ... i dziękuję za prezent
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie "podany" przepis zachęca do produkcji. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super prezent! Uwielbiam piękne kalendarze :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko nie zjedz samego kalendarza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech Nowy Rok 2011
    przyniesie Tobie radość,
    miłość, pomyślność
    i spełnienie wszystkich marzeń,
    a gdy się one już spełnią
    niech dorzuci garść nowych marzeń,
    bo tylko one nadają życiu sens.

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kazdy prezent jest wart radości a ten wyglada szczególnie pięknie:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)