niedziela, 5 września 2010

Bachus

a tak było dziś ;)


więcej na picasa album Bachus


11 komentarzy:

  1. Suuuper! Dziś właśnie takich zdjęć mi trzeba (urodzinowo u mnie):-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Anulka więc jeszcze raz: wszystkiego naj naj :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. zabawa widać przednia, jak w karnawale :) aż serce się rwie by dołączyć do tłumu!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju... a żeby zostać takim Bachusem to do konkursu trzeba stanąć? czy to może w drodze losowania?;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nivejko szczerze, to pojęcia nie mam, wydaje mi się, że od kilku lat cały czas jest ten sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajowo! Świetny klimacik trzeciego zdjęcia. Magicznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Impresjonizm pełną bachiczną gębą...

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się kolorystyczny klimat zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaczynam żałować, że nie pojechaliśmy z siostrą, choć był taki plan... dzieki za fajny reportaż, chociaż wiem co mnie ominęło :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)