poniedziałek, 24 maja 2010

Rodos







cdn.

9 komentarzy:

  1. Wow!!! Te promy wygladają jak żelazka, a mury "nadwodne" ( jakkolwiek to nazwać;) jak krokodyl z wielkim okiem :P

    OdpowiedzUsuń
  2. błękitnie i pogoda dla bogaczy, u mnie leje i leje

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mury jak klasyczne zamki z piasku. A kolor wody! Fajnie popatrzeć, bo dziś za oknem szaro.

    OdpowiedzUsuń
  4. Byłam na Rodos :) mój talent fotografa jest zerowy... ale zdjecia robione tam... każde piękne... i własnie to niebo. Bez ustanku niebieskie... każde zdjęcie wygląda jak pocztówka... :) a te zatoczki... niebo na Ziemi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zbulwersowana, że dotąd mnie nie było w Twoim obserwarorium, przynajmniej na tym blogu - już jestem :-) obejrzałam wszystkie cuda z wiwiórką i całą sesję z gołąbkiem, który pozował jak zawodowa modelka kokieteryjnie zerkając w obiektyw - to musiała być kobieta- gołąb ;-))

    serdeczności

    OdpowiedzUsuń
  6. ale widoki, chciałabym chociaż na chwile tam być.

    OdpowiedzUsuń
  7. oj jej, mój ulubiony kawałek świata! piękne zdjęcia masz na blogu, wszystkie, nie tylko w tym poście!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję :)